اینشتین شیعه !

 آیا می دانید که اینشتین که یهودیان او را مایه ی فخر و مباهات خودشان میدانند توسط آیت الله بروجردی قدس سره به آیین تشیع مشرف شده بود !

در مورد مرگ مشکوک اینشتین و مرگ مشکوک همه شخصیتهایی که با اینشتین در نگارش آخرین کتابش همکاری کردند چه میدانید

 آخرین کتاب اینشتین ، نگارشات اینشتین با مرجع عالیقدر تشیع (آیت الله بروجردی) بوده

چرا باید این کتاب حدود نیم قرن مخفی مانده و صندوق امانات سری انگلیس به بهانه پرهیز از ایجاد یک رولوشن ( انقلاب خطرناک مذهبی) اجازه تکثیر این اثر علمی – مذهبی را تحت هیچ شرایطی به ما نمیدهد

 

 

 

پاسخ شایعه

1. شایعه شیعه شدن انیشتین چند سال قبل دامن زده شد و با دلایل مختلفی تکذیب شد ؛ با شیوع مجدد آن ، از زوایای جدیدی به بررسی و رد این مطلب می پردازیم .

2. داستان انیشتین تنها یک قسمت از داستانهای سریالی کذبی است که برخی شخصیتهای مشهور را شیعه قلمداد می کند . این ادعاهای بی سند توسط وبلاگ فردی با نام مستعار "اسکندر جهانگیری" ، مدعی سکونت کانادا، مطرح و منتشر شد . در این وبلاگ انیشتین ، نیلز بور ، فلمینگ ، کندی و ... شیعه معرفی شده اند !

http://www.islam-einstein.com

3. موارد مغایر با عقل، علم و تاریخ که در همه این داستانها به صورت مشابهی تکرار شده و آنرا شبیه داستان های جاسوسی کرده است، شامل موارد زیر می باشد:
* همگی افراد، شخصیتهای مشهور آن دوران هستند اما ارتباطی نداشته اند !
* همگی رساله ای در اثبات حقانیت تشیع دارند !
* همگی به شکلی مرموز از دنیا رفته اند .
* همه داستانها با مکانهای مخفی و یک عتیقه فروش یهودی مرتبط است .
* به شکل عجیبی خاندان پهلوی و شخص شاه در عرصه نشر فرهنگ تشیع و تغییر مذهب شخصیتها فعال هستند !
* اسناد و مدارک تمام ادعاها ازبین رفته یا به آنها دسترسی نداریم و هیچ شاهدی وجود ندارد !
* فردی خیالی به نام "پرفسور ابراهیم مهدوی" محور همه ماجراهاست .
* فقط نویسنده (اسکندر جهانگیری) به افراد و اسناد دسترسی و از آنها اطلاع دارد !

4. چرا نامه ها و کتاب ادعا شده در دسترس نیست و نتایج تطبیق خط و تعیین اصالت در کجا و چه تاریخی انجام و گزارش شده است ؟!

5. فردی به نام پروفسور ابراهیم مهدوی یافت نشد . اما جالب اینجاست که صندوق امانات خیالی او، محل نگهداری اسناد بسیاری از داستانهای تخیلی است !

http://www.khabaronline.ir/detail/233390/weblog/jafarian

6. فرزند آیت‌الله بروجردی نیز ارتباط مستقیم این دو نفر و وجود اسناد و مدارک مرتبط را تکذیب کرده اند .

http://www.tarikhirani.ir/fa/news/All/bodyView/2150/index.html

7. این مقاله از نظر علمی فاقد اعتبار است؛ چرا که هیچ سند معتبر و قابل بررسی برای اثبات ادعاهایش ارائه نكرده است . حتّی یك نامه از مکاتبات انیشتین و آیت الله بروجردی در دست نیست و هیچ شاهدی برآن وجود ندارد .

8. همکاری و ارتباط دستیار فلمینگ که یک پزشک بود و نیلز بوهر شیمیدان با انیشتین در تهیه این کتاب (رساله!) نه تنها در منبعی یافت نشد بلکه با تخصص و فعالیتهای انیشتین هم فاصله دارد !

9. در رد ادعای مرگ مرموز این افراد همین بس که اگر جریان حرفه ای و خطرناکی در صدد حذف شهود باشد سریعا این کار را انجام می دهد تا از افشای رازش مصون باشد نه در بازه زمانی 40 ساله !

10. انیشتین آنقدر جسور بود که با نظریه نسبیت ، فیزیک نیوتنی را به چالش کشید ؛ پس چگونه بپذیریم از ابراز مسلمانی خود واهمه داشته است ؟!

11. ادعای خرید رساله با همکاری کمپانیهای بزرگ آنهم فقط به دلیل هم ملیت بودن با او ، با عقل در تضاد است ! با فرض صحت ماجرا چرا هیچ کدام درخواست تملک اصل رساله را نداده اند و آن را به افرادی با ملیت دیگر هدیه کرده اند !

12. انیشتین و پرفسور حسابی تنها یک یا حداکثر ۲ دیدار داشته اند و ارتباط صمیمانه آنها و خطابهای مکرر "حسابی عزیز" صحت ندارد .

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=96777

13. این داستانها در پوشش تکریم دین ، با دادن نقشهای دروغین به خاندان پهلوی در صدد تطهیر چهره آنها از یک سو و مخدوش کردن مکتب تشیع از سوی دیگر هستند . مکتب تشیع از گذشته تا امروز دارای چنان مفاخر بزرگیست که برای اثبات حقانیت خود بی نیاز از داستان سرایی و کسب اعتبار با شخصیتهای علمی و سیاسی است .

14. حمیدرضا پهلوی به استناد اسناد ساواک فردی هنجارشکن ، شدیدا فاسد ، معتاد ، قاچاقچی مواد مخدر و از نظر درس و معلومات بسیار ضعیف بوده است !
حمید رضا و علی رضا پهلوی هرگز با مرجع بزرگ شیعیان مرتبط نبودند ، و مترجم هم نبودند ، خصوصا مترجم کتابی چون بحارالانوار ! آنها کاملا با دین بیگانه بودند .

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=222482

15. برخلاف تلاش شایعه ، نه تنها شاه و خاندان پهلوی در حمایت از دین ومذهب مردم کاری نکردند، بلکه دین ستیزی و مخالفتهای علنی آنها با احکام دین عامل زوال سلطنت پهلوی بود .

http://pahlaviha.pchi.ir/show.php?page=contents&id=13

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  ,