گفت: روزنامه انگلیسی گاردین در یک گزارش مستند اعلام کرد؛ کارکنان شبکه بی. بی. سی علاقه عجیبی به دزدی دارند.


گفتم: خب! دولتمردان انگلیس نسل اندر نسل و جدا‌ندرجد دزد بوده‌اند و از قدیم و ندیم هم گفته‌اند «تره به تخمش می‌ره، غلومی به باباش».


گفت: در گزارش گاردین آمده کارکنان بی. ‌بی. ‌سی، حتی تابلویی که روی آن نوشته بود «لطفا دزدی نکنید!» را هم دزدیده‌اند.


گفتم: دیگه چی؟!


گفت: این روزنامه انگلیسی نوشته که دزدی در میان کارکنان بی. ‌بی. ‌سی به اندازه‌ای رایج است که همه به همدیگر شک دارند.


گفتم: یارو یک آیینه دزدیده بود، در آن نگاه کرد و با تعجب گفت؛ این یارو چقدر برایم آشناست؟ و رفیقش آیینه را از او گرفت و نگاه کرد و گفت؛ مردک؛ خب! این من هستم دیگه، یعنی بعد از ۴۰ سال رفاقت هنوز مرا نمی‌‌شناسی؟!

 

منبع: کیهان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  ,