الان به سلامتی به این آقای صاحبخونه بگن شما چی دوست داری . میگه ای کاش اینجا بزرگتر بود بیشتر جمعیت میومد . حالا شمارو بخدا اینجا بزرگتر هم بود باز جا نداشت بزرگتر شه ؟!

کفت اصلا من با بزرگتر و بیشتر کار دارم . با بزرگتر که کار داشته باشی کار بالا میگیره . دیگه من نمیدونم شما کجا وایمیسسی . الله اکبر دیگه . همچی که گفت الله اکبر تمااام اسمان و زمین ساکت شدند . بزرگتره چون . بزرگتر که اومد همه امال ها و ارزوها و تغیرات و همه میرن کنار ...

لذا شمام خواستت رو درست کن عزیز من . هی گل و گشادش کن و پروارش کن و بزرگش کن . بذار به دهنده بیاد اخه . دهنده اوست . من نه حواسم به این چندر غاز بود که تو دستم میذاره آرزوم کوچیک شد . خواستم کوچیک شد . توجهت که رفت به او خواستت بزرگ میشه .

ندیدی لیلی با انگشتش ماه رو نشون مجنون دااااد . مجنون بجای اینکه ماه رو ببینه انگشت لیلی رو نگاه میکرد . حالا ماه بزرگتر بود یا انگشت لیلی ؟ ..... انگشت او دیگه . مال لیلیه .

در تاریخ هم داره . پیامبر صلوات الله علیه و اله اجمعین ، عنایم جنگی رو بین افراد تقسیم کرد به انصار و مهاجرین نیستن دورش بودن هیچی نداد . انصار و مهاجرین صداشون درومد که پیامبر تو به همه دادی به ما ندادی . حضرت چی فرمود ؟ فرمود : من خودم مال شمام . خودم سهم شمام .... این بالاتر نیست ؟ کسی این رو بده بهشت بخواد بگیره مغزش عیب نکرده ؟! علی رو بدم بخوام بهشت بگیرم . خوب خود او بود دیگه ...

عارف ربانی، حاج محمد اسماعیل دولابی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  ,