چندی است رسانه های فارسی زبان زیادی در سرتاسر دنیا که تعداد آنها به بیش از 170 عدد میرسددر حال پخش برنامه هایی هستند که در واقع دور جدیدی از جنگ نرم را بر علیه ملت ایران شروع کرده اند .اما بسیاری از این شبکه ها توسط سرمایه دارانی اداره می شوند که رابطه تنگاتنگی با دشمنان درجه یک ملت ایران دارند.

اما فارسی 1 قطعا از جمله همان شبکه ها است که در سال 88 همزمان با اختشاشات بعد از انتخابات آغاز به کار کرد، این شبکه با سرمایه گذاری گروه موبی و و کمپانی نیوز کورپوریشن که مالکان آن سعد محسنی دیپلمات افغانی تبار و روپرت مورداک یک میلیاردر یهودی نسب است در دوبی پایتخت امارات با پخش سریال هایی با دوبله فارسی آغاز به کار کرد ،دوبله تمامی این سریال ها هم اکنون توسط افغان هایی انجام می شود که قبلا در ایران ساکن بوده اند.

اما حال سوال اصلی اینجاست که روپرت مورداک که یک یهودی محسوب می شود و تحصیل کرده رشته های علوم سیاسی و فلسفه است چرا این شبکه فارسی زبان را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده است؟ کسی که دارایی های او سر به فلک می کشد و طبق فهرست ثروتمندترین های آمریکا 38 مین فرد ثروتمند در آمریکا و 106 مین فرد ثروتمند در دنیا محسوب می شود ، قطعا نیازی به درامد زایی از طریق این شبکه را نداشته است پس هدف از تاسیس این شبکه به طور حتم به این سادگی نبوده است .این فرد که در زمان های مختلف با استفاده از دستگاه رسانه ای خود به حمایت از سیاست هایه استعماری آمریکا پرداخته است اکنون در این شبکه به دنبال چه می گردد؟

سریال های شبکه فارسی 1 که در حقیقت با تعمدی خاص موضوع اصلی همه آنها، روابط خانوادگی و زناشویی است؛ موضوعی که از قضا، چشم اسفندیار هر جامعه‌ای می‌تواند باشد و عدم مقابله و پاسخگویی در برابر آن، می‌تواند انحرافاتی جدی در خانواده‌ها و در پایان جامعه جوان ایرانی ایجاد کند . برای نمونه، در یکی از این سریال‌ها، مخاطب با خانواده از هم گسیخته‌ای روبه‌روست که زن خانواده خود عاشق جوان دیگری شده است، پدر خانواده با فرد دیگری زندگی می‌کند و دختر و پسر خانواده هم روابط نامعقولی در حیطه مسائل خانوادگی دارند و البته در سراسر این فیلم، تأکید بر مثبت بودن و عرفی بودن این نوع مناسبات ناسالم می‌شود؛موضوعی که طبق نظر کار شناسان در صورت تداوم و انتقال به جامعه و خانواده ایرانی، بسیار مخرب تر و تأثیرگذارتر از برنامه‌های خبری «بی.بی.سی» و یا «صدای آمریکا»ست .  اما مراقب باشیم که این توطئه صهیونیستی که باورهای دینی مردم ایران را هدف گرفته است و درصدد است تا با عادی جلوه دادن روابط جنسی دختر و پسر، بنیاد خانواده ایرانی  را از بین ببرد زمینه ساز ضعف اعتقادی در ما نشود که این هم مرز بابی تفاوتی در برابر زیاده خواهی های دشمنان است و دقیقا همان چیزی که آن ها می خواهند و این  همان کاری است که با مسیحیت شد و به انحراف از آن انجامید.

پس نباید از کنار چنین مسائلی  با بی تفاوتی گذشت .....

والسلام

«دانشجوی ولایی»



نظرات شما عزیزان:

یکی
ساعت20:38---7 دی 1392
شما بچه مذهبی ها فقط بلدید به اینو اون گیر بدید

آخه چه ربطی به این شبکه ها داره؟

اگه شبکه های ایرانی نیاز مردم رو رفع میکردند که مردم ماهواره نمیخریدند واین شبکه هارو نمیدیدند/

والااااااااا...

الکی ایراد بنی اسراییلی نگیریر این شبکه خیلی هم خوبه...


پاسخ: سلام شما درست می گی دوست عزیز ، صدا و سیمای ما هم کم کاریهایی داشته ولی این دلیل نمیشه که ما برای سرگرمی سراغ هر شبکه ای بریم ، بالاخره امروزه دشمن هم منتظره تا از نقطه ضعف های ما به نفع خودش استفاده می کنه ، در ضمن این ها واقعیته ، شما هم کمی عمیق تر به مسئله نگاه کنید. یاعلی


**دانشجو**
ساعت20:35---7 دی 1392
خدا سازندگان شبکه های ضداسلامی رو لعنت کنه...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :

موضوع :
فرهنگی ,  ,