چندسالی است که شبکه اهل بیت با مدیریت و مجری گری حسین الله یاری افغان در لسانجلس آمریکا تاسیس شده است !

به نظر می رسد از بعد از فتنه 88 که آمریکایی ها به خواسته های خود نرسیدند پروژه جدیدی را مبنی بر اختلاف افکنی بین مسلمانان را کلید زدند ، در این راستا اقدام به اجیر کردن شیوخی مثل حسین اللهیاری و یاسرالحبیبی و از طرف وهابیت هم همین کار را تکرار کردند تا سبب اختلافات مذهبی بین شیعه وسنی گردند .

این شیخ آمریکایی از زمان تاسیس شبکه خود اقدام به فحاشی علیه مقدسات اهل سنت کرده است و دائما این کار را تکرار کرده است ، به دنبال این امر مراجع وعلما شیعه به خصوص رهبر معظم انقلاب توحین به مقدسات مذاهب اسلامی را اکیدا حرام کردند ولی در اقدامی عجیب از طرف این مزدور آمریکایی اهانت های این شیخ به علما شروع شد و یک یک مراجع عظام را انحرافی نامید و آن هارا دشمن اهل بیت و قدرت طلب نامید.اما سوال اینجاست آمریکایی ها که از ابتدا دنبال ریشه کنی شیعه بودند چطور شده که نا گهان به فکر تبلیغ تشیع افتاده اند و اجازه تاسیس ؟ و این مرد افغانی چرا از بدبختی ها و مظلومیت هموطنان خودش در افغانستان صحبت نمی کند ؟ ویا چرا مدام به حکومت شیعه ایران توهین میکند و چرا برخلاف علما ی شیعه تبلیغ قمه زنی می کند ؟،چرا عقایدی شبیه به انجمن حجتیه دارد؟ چرا احترام سادات که در میان تمام مسلمانان محترم اند نگه نمی دارد و به آنها توهین می کند؟ چرا آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) ،آیت الله حسن زاده آملی ،آیت الله حسینی قزوینی،امام خمینی(ره) ،مکارم شیرازی و .. را دائما مورد تمسخر قرار می دهد و به آنها اهانت می کند ؟ و نکته مهم اینکه در اظهار نظری سخیفانه رسما شرکت در انتخابات ایران را شرعا و اخلاقا حرام اعلام کرده است.!!! و در اظهار نظر دیگری رضاخان را دوستدار علما معرفی کرده است!!!

آیا واقعا چنین فردی دلش به حال مردم ایران سوخته است ؟؟ و خواهان هدایت مردم ایران است؟؟

خوشبختانه این مزدورکه به دلیل هوشیاری هموطنانمان از منحرف کردن ایرانی ها ناامید شده است در اطلاعیه ای گفته است:

دوستان عزیز به دلیل اینکه تماسهای فارسی زبانان ارزش خود را از دست داده و سؤالات تکراری شده و همچنین به دلیل اینکه پاسخ به تماسها در برنامه های فارسی، اتلاف وقت برای من است، در نظر دارم تماسهای برنامه های فارسی را قطع کنم.

در جنگ نرم با خمپاره جسم شمارا هدف قرار نمی دهند بلکه فکر شما را هدف قرار می دهند.

دوستان دانشجو جهاد امروز شما ،جهاد رسانه ایست و دشمن با شعار های انسان دوستانه جلو می آید نه با شعارهای کفر آمیز . پس با سلاح قلم به مقابله با تزویر برخیزید.

یاعلی


نظرات شما عزیزان:

خط شکن
ساعت0:02---3 اسفند 1392
خدا لعنتشون کنه...

خط شکن
ساعت0:01---3 اسفند 1392
خدا لعنتشون کنه...

خط شکن
ساعت0:00---3 اسفند 1392
ممنون از مطلب مفیدتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , فرهنگی , سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  ,